Tuesday, August 21, 2007

Energy gum - något för mig?

Jag har fått några prover på nya tuggummi. ENERGY GUM, heter det. Det ska vara "loaded with caffein and taurine". Inte för att jag vet vad taurine är för ngt, men det låter ju som glatt. Ungefär som tamburin o det kan man ju dansa till o då är man ju glad o pigg. Så det är säkert uppiggande.



Nu är det bara så att dessa tuggummin kommit i fel händer. Jag är INTE en person som kräver uppåttjack. Eller vad det nu heter på knarkarspråk. Jag är fröken överenergisk som har problem på andra hållet.

Men jag ska göra det till ett experiment. En form av knarkexperiment-light-legal. Jag ska ta det ikväll, när jag sitter o ska ta det lugnt o se om man blir en wacko-delux-legal.

Det ska bli spännande - vardagsedge!

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

För bövelen! Det heter energy-gum! O det är inget du bör ta. Jo, kanske vid 21-tiden när du ska se på ngn film.

/saltlakrits

August 21, 2007 at 3:05 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home