Wednesday, August 15, 2007

Var tar all maten vägen?

Min lilla kropp kan svälja mängder med mat. Detta trots att jag bara väger 53 kg. I Spanien åt jag kopiösa mängder mat. O nu snackar vi ofattbara mängder, nästan på gränsen till missbruk. Maten sköljdes dessutom ner med antingen sangria, öl, vin eller läsk. Totalt karaktärslösa var vi - o jag stod i främsta ledet. Främsta ledet!!

Vi var nere i supermercadon o handlade så mkt att jag tillomed tillslut kände igen alla 75 anställda i den butiken.

Nu undrar jag var all denna mat tar vägen, för jag blir junte tjockare. Antingen sätter det sig på någon annan, som straff. Eller så smäller det en vacker dag o man liksom exploderar o blir Japanesus gigantus. Men förmodligen blir det som i Monty Python med mannen som åt på restaurangen. Den sista lilla lövtunna mintkaka gör så att han fullkomligt sprängs.

Fast o andra sidan är jag inte så förtjust i mint, så jag sitter nog säkert i båten! Keep on and be hoggish!

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home