Monday, August 4, 2008

Vi har alla ett arv att bära på.

Vissa är rödhåriga och tjocka. Vissa är smala o blonda. Vissa är från Danmark o gillar öl. Vissa är från Tyskland o äter surkål o brattwurrst. Andra är från Japan o har ätit fisk i 6000 år. Rutten fisk luktar äckligt. Allt från havet luktar äckligt - det vet alla som varit i närheten av rutten tång på stranden eller som skalat räkor o inte tömt soptunnan dagen efter.

Hur ska det här gå? Nu ska helgalkoholisten bort. In ska den holistiska-detoxen som gör att levern ska avgiftas och varenda liten por ska dräneras. Hade inte varit för mitt japanska arv hade jag inte varit rädd för hur jag kommer att lukta de närmaste tre veckorna. Det är nämligen en av biverkningarna när man ska rena kroppen. Tydligen omges man av en odör som inte är av denna värld. Som om det inte är nog med att man ska tvingas äta en massa konstigheter. Fast detta är iofs inte något problem för mig. Som sagt - inte så farligt för mig - men min omgivning kommer att undra vem som bär runt på en död fisk innanför västen.

Rutten fisk ngn? It's om me!

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home