Friday, June 6, 2008

Nu är den äntligen här. Eller?

Solen är här. Värmen är här. DEN UNDERBARA SOMMAREN ÄR HÄR. Jag älska värmen - det gör nog de flesta av oss. Sommaren är mumsmums och den har så mkt gott med sig. Tyvärr finns det dock en baksida...

En följeslagare som kommer med värmen och allt det goda. En kompis som hänger med hela tiden. En vän som inte lämnar en. En sann kompis som är en trogen. Fast jag gillar inte min kompis. Min kompis är lite väl efterhängsen. Lite väl på och lite väl nära mig hela tiden. Dessutom är han väldigt genant. Framförallt när man kommer inomhus. Då ska han vara lite väl nära. Lite väl inpå mig. Dessutom luktar han. Ibland tillomed som ett gammalt kadaver. O vem är han då o vad heter han?

Jo, han heter - Fotsvett...

Den rackaren - hur blir man av med honom nurå? Jäkla as, minst sagt.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home