Tuesday, July 31, 2007

Ordning & reda

Jag har alltid önskat att jag har en såndär fet ådra som gör att man har nitiskt ordning o reda omkring sig. Tyvärr är jag inte född med en sådan, utan endast en tunn ven som ibland pulserar mer än vanligt.

Jag har ju koll på mina grejer, men jag önskar att jag skulle tycka att det var mer roligt att städa. Som terapi för själen på ngt sätt. Fast jag inbillar mig att anledningen till att det kan bli lite rörigt där hemma är för att jag bor så litet o därför blir allt mer komprimerat.

Min killkompis J har varit hemma hos någon brud i veckan o han var förfärad. Tydligen något av det värsta han upplevt. Traumatiskt uppenbarligen eftersom han var mycket pratbenägen om det hela. - Att man tar hem någon när man inte har organisation på sin egen skit, som han lite fint uttryckte det. Han tappade intresset direkt för henne. Eller nja, kanske inte allt intresse. Sex kunde han ju fortfarande tänka sig, men inte hemma hos henne isf.

Compact living eller ej, här gäller det att ha hyfsad ordning o reda för att inte bli sågad av boysen. Eller kanske inte. Jag har en kompis som är en nitisk städare o inte får hon killar på fall för det..

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Han vars namn börjar på J och slutar på -el bör ta en skarp funderare på sin manlighet. Det är alltid en stor upplevelse med en skarpskjutning.Om övningen nu inte gått som man tänkt tar man en disskusion med en manlig vän över en gemytlig öl och lite primatvrålande. Att sitta och utbyta velortankar med någons lillasyster som ändå inte har någon förståelse för ämnet förefallar mig vara på gränsen till homosexuellt. Om det är dylika män som utgör ryggraden i dagens samhälle så behöver Sverige en steloperation. I övrigt är även detta ämne opassande.

August 1, 2007 at 1:51 PM  
Anonymous Anonymous said...

Ge mig numret till din städande vän, så ska hon få sig en date ;)

August 11, 2007 at 3:16 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home