Tuesday, July 31, 2007

Komplimang?

Kom precis hem från en kompis och vi pratade om hur helgen varit. Hon är nybliven mamma, så jag får snällt stå för alla helgkravaller.

Var på 30-års kalas och det blev minst sagt en blöt tillställning. Mitt problem är att när jag kommer i feststämning får jag DAMP och ADHD på samma gång. Med andra ord blir jag otroligt överenergisk. Visserligen pratar jag mycket i vanliga fall, men jisses, jag blir superglad o ska prata med ALLA om ALLT. Stackars sällskap som ska behöva ta detta. Själv är man rätt ovetande eftersom man liksom bara kör på, framförallt om klockan är 03:15.

Men min väninna sa lugnt:
- Du har ju aldrig utgett dig för att vara något annat än wacko. Man får vad man tror man får o det är ju i alla fall ärligt.

Ska man ta det som en komplimang?

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Hej Mariko,

kul att läsa din blogg, och jag saknar både lite DAMP och ADHD på våra tillställningar nu för tiden...:)

kram Emma

August 8, 2007 at 2:38 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home